
Prasidėjo išankstinė INSTER prekyba. Kai kurios funkcijos, spalvos, medžiagos, priedai ir specifikacijos serijiniame modelyje gali skirtis arba jas bus galima užsisakyti kaip pasirinktinę įrangą.
Mažas elektromobilis keičia nuomonę apie šios klasės automobilius. Erdvus ir išskiriantis savo išvaizda, nevengiant šiokio tokio dramatizmo, jis tobulai sukurtas laikui leisti. Laikas atrasti viską, ką siūlo INSTER. Varom?
Pašildymo sistema užtikrina optimalią akumuliatoriaus temperatūrą bet kokiomis oro sąlygomis. Sistemoje yra šilumos siurblys, kuris labai parankus prie žemesnės oro temperatūros, kuomet sumažėja akumuliatoriaus efektyvumas. Sistema sušildo akumuliatorių, kad būtų mažesni energijos nuostoliai, žiemą nesumažėtų nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo sparta. Kelionėje INSTER tau pasakys, kada ir kur reikia įkrauti, ir net paruoš akumuliatorių įkrovimui.
Visa tai jau yra be papildomų mokesčių!
INSTER gali būti su 42 kWh arba didesnės talpos 49 kWh akumuliatoriumi. Jis turi rekuperacinę stabdymo sistemą, o norint galima vairuoti naudojant tik vieną pedalą („i-Pedal“).
INSTER su plokščiomis grindimis, universaliai nulenkiamomis sėdynėmis ir aukštu SUV stogu yra neįtikėtinai erdvus miesto automobilis.
Su įkrovimo iš automobilio funkcija (V2L) galima prijungti arba įkrauti bet kokį įtaisą. Galima jungtis prie išorinio įkrovimo lizdo su įtampos keitikliu arba naudoti maitinimo lizdą salone – abiejų galia iki 3,6 kW.
Daugiafunkcis vairas su interaktyviais šviesos pikseliais yra toks pat kaip ir apdovanojimus pelniusiame IONIQ 5. Viskas, ko reikia automobilio sistemoms valdyti, yra po ranka.
Geresnis matomumas ir mažiau įtampos važiuojant atbuline eiga. Įjungus atbulinę pavarą, galinio vaizdo kamera priekiniame jutikliniame ekrane rodo užpakalinį vaizdą.
„Hyundai INSTER“ su naujovišku polėkiu ir šiek tiek dramatizmo yra tobula vieta laikui leisti. Sutelk dėmesį į savo stilių.
INSTER charakterį perteikia apvalūs LED dienos žibintai ir posūkių žibintai su pikselių grafika. Raumeningą dugno apsaugos plokštę išryškina juodas PCB plokštės stiliaus buferis.
Tvirtos ratų arkos su išskirtiniu apvalkalu atrodo sportiškai, kaip ir iš karto atpažįstamas INSTER SUV siluetas.
Aptaki galinė dalis su kombinuotais parametriniais pikseliniais LED žibintais atrodo futuristiškai. Stačiakampius LED posūkių signalus išryškina apvalūs atšvaitai, o sidabrinė dugno apsaugos plokštė suteikia sportiškumo.
Išreikšk save pasirinkęs ratus iš didelio 15 ir 17 colių ratlankių asortimento.
Nuotraukoje matomi 17 colių ratai, kuriuos galima pasirinkti iš papildomos įrangos sąrašo.
Suasmenink salono išvaizdą ir kuriamą jausmą. 64 nuostatose pasirenkamos spalvos leis sukurti savo salono apšvietimą.
Papildoma įranga.
Kaip A segmento automobilio, INSTER salonas yra neįtikėtinai erdvus. Jame yra plokščios grindys, universalios galinės sėdynės ir aukštas SUV stogas. Galines sėdynes galima paslinkti pirmyn ir atgal 16 cm, kai reikia daugiau vietos bagažui arba gale sėdintiems keleiviams.
SUV forma, plokščios grindys ir protingas galinių sėdynių dizainas užtikrina, kad įlipti į INSTER ir iš jo išlipti būtų lengva ir patogu.
Nulenkiama priekinio keleivio sėdynė patogi ne tik tada, kai reikia vežti ilgus daiktus, bet ir puikiai atlieka stalo funkciją kompiuteriui pasidėti.
Prasidėjo išankstinė INSTER prekyba. Kai kurios funkcijos, spalvos, medžiagos, priedai ir specifikacijos serijiniame modelyje gali skirtis arba jas bus galima užsisakyti kaip pasirinktinę įrangą.
Neapsigauk dėl mažo šio automobilio dydžio,– jo įranga ir funkcijos nušluostys nosį daugeliui didesnių automobilių. Jau nekalbant apie konkurentus kompaktinių automobilių klasėje.
„Hyundai INSTER“ turi du elektrinės galios variantus: 42 kWh bateriją (vidutinis nuvažiuojamas atstumas 327 km) arba 49 kWh bateriją (vidutinis nuvažiuojamas atstumas 370 km).
Pašildymo sistema užtikrina optimalią akumuliatoriaus temperatūrą bet kokiomis oro sąlygomis. Sistemoje yra šilumos siurblys, kuris yra labai parankus prie žemesnės oro temperatūros, kuri mažina akumuliatoriaus efektyvumą. Sistema sušildo akumuliatorių, kad būtų mažesni energijos nuostoliai, žiemą nesumažėtų nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo sparta. Kelionėje INSTER tau pasakys, kada ir kur reikia įkrauti, ir net paruoš akumuliatorių įkrovimui.
Su įkrovimo iš automobilio funkcija (V2L) galima prijungti arba įkrauti bet kokį įtaisą. Galima jungtis prie išorinio įkrovimo lizdo su įtampos keitikliu arba naudoti maitinimo lizdą salone – abiejų galia iki 3,6 kW.
Didelės galios nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje, kurios mažiausia galia 120 kW, INSTER galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. maždaug per 30 minučių.
Kraunant namuose ar viešojoje įkrovimo stotelėje, įkrovimas gali trukti ilgiau dėl ribotos stotelės galios.
Įkrauk akumuliatorių važiavimo metu, naudodamas elektros variklį greičiui sumažinti. Rekuperacinio stabdymo lygį galima reguliuoti perjungimo svirtelėmis ant vairo.
Čia taip pat yra vairavimo naudojant vieną pedalą (i-Pedal) režimas, tad įsibėgėti ir mažinti greitį galima naudojant tik akceleratoriaus pedalą.
INSTER standartinėje įrangoje yra 10,25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis ir 10,25 colių jutiklinis ekranas centre.
Daugiafunkcis vairas su interaktyviais šviesos pikseliais yra toks pat kaip ir apdovanojimus pelniusiame IONIQ 5. Viskas, ko reikia automobilio sistemoms valdyti, yra po ranka.
Ant centrinės konsolės yra belaidis kroviklis, tad greitai įkrausi telefoną be jokių laidų.
Su „Bluelink“ programėle išlaikysi ryšį su savo automobiliu prieš važiuodamas, važiavimo metu ir nuvažiavęs į vietą. Telefone ar jutikliniame ekrane galima patikrinti automobilio būseną ir naudotis kitomis paslaugomis.
INSTER turi gausiausią saugos ir pagalbinių vairavimo sistemų paketą šiame segmente.
Ultragarso jutikliai priekyje ir gale aptinka kliūtis ir įspėja apie atstumą iki jų vis dažniau skambančiu garsiniu signalu.
Modeliuose su „InTo“ paketu nėra įspėjimo apie atstumą priekyje.
Sistema vaizdo ir garso signalais įspėja, jei nukrypstama iš savo eismo juostos nerodant posūkio, o taip pat švelniai pasuka vairą, grąžindama automobilį į eismo juostą.
Išlaiko nustatytą atstumą, mažina arba didina greitį iki nustatytos ribos. Sustojus eismo spūstyje, reikia tik spustelėti akceleratoriaus pedalą arba paspausti mygtuką ant vairo, ir variklis vėl užsives.
Automatiškai stabdo, jei automobilis priekyje staigiai stabdo arba prieš automobilį atsiranda pėsčiųjų ar dviratininkų. Sukant sankryžoje stabdo, jei kyla pavojus susidurti su priešais atvažiuojančiu automobiliu.
* Sistema veikia tik greitkeliuose ir automagistralėse, remdamasi žemėlapio aplikacijoje išsaugota kelio informacija, o ne judėjimo greičiu. Kelių priskyrimas tarptautiniu mastu pripažįstamai greitkelio ar automagistralės kategorijai įvairiose šalyse gali skirtis.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.
„Hyundai“ didelio efektyvumo aukštos įtampos akumuliatoriams suteikiama 8 metų arba 160 000 km garantija, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau. INSTER, kaip ir kiti „Hyundai“ automobiliai, turi 5 metų neribotos ridos garantiją.